Goed om te weten..

Informatie en Leveringsvoorwaarden

Leuk dat je de intentie hebt om iemand te verrassen, of jezelf natuurlijk, met een bestelling via onze website.

Bij deze geven wij hopelijk zoveel mogelijk informatie over onze manier van werken. Heb je toch nog vragen? Mail gerust

  • Misschien wel het belangrijkste in deze tijd van snel en misschien impulsief aankopen. Fillingthebox kent GEEN retourprocedure. Alles op onze website is zo goed mogelijk omschreven en vrijwel niet “maat gevoelig”. Een groot deel van onze producten, zeker in het geval van de BOXEN wordt speciaal voor een bestelling aangekocht. Verder vinden wij het heen en weer sturen van pakketten onnodig belastend voor het milieu. Bij twijfel denk dus gerust wat langer na of stuur ons een mail met vragen waarvan de antwoorden voor jou belangrijk zijn. De enkele uitzondering hierop wordt later genoemd
  • Ons totale assortiment producten is vele malen groter dan wat je aan losse items in onze winkel kan kiezen. Wij willen dat onze cadeauboxen “verrassend “zijn dus hiervoor worden veel producten speciaal aangekocht.
  • Een gekozen product kan in werkelijkheid altijd (licht) afwijken van de getoonde afbeelding op de website
  • Voor artikelen die geur, kleur of smaak hebben geldt altijd dat de items in The Box af kunnen wijken van het plaatje. Je krijgt b.v. geen koffie i.p.v. thee in The Box en ook geen afwijkende hoeveelheden dan vermeld maar mogelijk wel andere smaken, geuren of kleuren als getoond. Kies je voor een product waarbij je duidelijk een keuze kunt maken voor smaak, geur of kleur dan krijg je uiteraard wel hetgeen je gekozen hebt.
  • Daar waar je diverse keuzes kunt maken binnen het gekozen product(b.v. met betrekking tot prijs, smaak, kleur etc) dien je altijd een keuze te maken om uiteindelijk de prijs te zien en/of door te kunnen zetten naar het winkelwagentje. 
  • Boxen met dezelfde naam kunnen naar verloop van tijd altijd veranderen van samenstelling. Dit om te voorkomen dat jij of je ontvangers meerdere malen dezelfde Box zien circuleren
  • Je kan per bestelling 1 adres/geadresseerde kiezen wij gaan er vanuit dat de hele gekozen bestelling voor deze persoon op dit adres is. . Alles van de specifieke bestelling gaat naar het gekozen adres. Wil je meerdere personen verrassen dan kan dit helaas alleen door steeds een nieuwe bestelling te plaatsen..ook als dit op hetzelfde adres maar wel een andere geadresseerde is
  • Wij streven ernaar op tijd te signaleren wanneer voor 1 geadresseerde voor dezelfde gelegenheid dezelfde box door meerder kopers wordt besteld en zullen dan de box van samenstelling veranderen 
  • Iets speciaals verzorgen kost tijd..omdat we een deel van onze boxen pas gaan vullen bij bestelling hanteren wij een levertijd van 2 – 3 werkdagen. 
  • VOOR BEDRIJVEN..wilt u uw personeel een keer verrassen met onze Boxes..maar heeft u hiervoor wel wat speciale wensen of eisen neem gerust contact met ons op ..we nemen de uitdaging graag aan.
  • Fillingthebox is een webwinkel / webshop. Wij hebben geen fysieke winkel
  • Fillingthebox is te bereiken via email (info@fillingthebox.nl). Wij zijn niet telefonisch bereikbaar maar reageren in de regel snel op je bericht en/of vraag. Email heeft onze voorkeur.
  • Je kan ons volgen op Facebook, Pinterest en Instagram
  • Wij verzenden met DHL
  • Fillingthebox kent 2 tarieven voor verzenden: Vast Tarief of Gratis.
  • Gratis verzenden geldt voor bepaalde actieproducten en/of het behalen van het minimale bestelbedrag van € 50,00
  • Pakket tarief is € 5,00. 
  • Wij kunnen er voor kiezen om een pakket als brievenbuspakket te versturen. Dit is ook een dienst van DHL. Omdat dit tarief wat goedkoper is kunnen een hoger bedrag aan de inhoud uitgeven. Dit zal b.v. voorkomen bij enkele van onze boxen. Denk b.v. aan de tijdschriftenbox.
  • Wij kunnen naar woonadressen, bedrijven, zorginstellingen en ziekenhuizen binnen Nederland versturen. Het versturen naar een DHL servicepunt, omdat je liever het pakketje zelf haalt, is uiteraard ook een optie.
  • Heb je een klacht of opmerking over je bestelling laat het ons weten. Wij hebben geen standaard retour procedure omdat veel items speciaal voor een bestelling ingekocht worden maar in sommige gevallen kunnen wij een uitzondering maken. Bij het zoekraken van een pakket nemen wij direct contact op met DHL.Soms is een pakketje door omstandigheden wat langer onderweg. Als het er naar uitziet dat het probleem groter is zullen wij met je overleggen wat de beste oplossing is. Hebben wij iets opgestuurd dat niet conform de bestelling is (we hebben het dan niet over producten die misschien anders zijn dan je hebt bedacht) dan gaan we dit uiteraard oplossen.
  • Voor voorraadartikelen geldt dat wij je bestelling in principe de dag van bestellen of uiterlijk de dag hierna versturen.
  • Wij hebben op onze website ook producten die wij inkopen op het moment van bestellen. De levertijd kan dan iets langer zijn.
  • Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een persoonlijke bevestiging. Hierin geven we ook aan wanneer we verwachten je bestelling te versturen  / leveren.
  • Door periodieke drukte bij de pakketbezorgers kunnen wij alleen aangeven wanneer wij versturen. Helaas wordt niet altijd levering “volgende werkdag” gehaald. Je krijgt van ons wel altijd een track & trace nummer gemaild. Wij gebruiken hiervoor het emailadres van de verzender en niet van de ontvanger.
  • Als je bij ons iets besteld wordt het altijd leuk en met zorg ingepakt. Voor de cadeauboxen met meerdere producten geldt dat wij alles afzonderlijk inpakken zodat de ontvanger echt iets uit te pakken heeft.
  • Je kan bij ons ook terecht voor persoonlijke cadeaus, kerstpakketten en relatiegeschenken. Weet je b.v. iets leuks maar heb je zelf geen tijd of gelegenheid om het in te kopen, in  te pakken en te versturen. Stuur ons gerust een mailtje. Wij verstellen je dan de mogelijkheden en voorwaarden.
  • Heb je op onze site iets gezien maar zou je dat graag anders samengesteld willen hebben of in een andere kleur etc. wij horen het graag. Fillingthebox heeft een selectie gemaakt van producten maar kan altijd navraag doen of iets (nog) leverbaar is.
  • Je vindt bij ons bepaalde rubrieken waarbij je leeftijd / geboortedatum opgegeven moet worden. Dit is een wettelijke formaliteit omdat er binnen deze rubriek alcoholische producten verkocht kunnen worden.
  • Een foutje is menselijk….Wanneer op onze site a.g.v. een (typ)fout producten staan vermeld met niet realistische prijzen of foutieve aantallen dan heeft Fillingthebox.nl altijd de mogelijkheid om een geplaatste bestelling te annuleren en/of je te wijzen op de door ons gemaakte fout. Uiteraard krijg je je geld terug als je je niet in de juiste prijs / aantal kunt vinden